Ce ne intereseaza?

    Intentionam sa caut pe google ce reprezinta un anumit lucru. Si iata ordinea cautarilor predefinite de motor si care nu reprezinta decat ordinea inversa a intereselor google-addict-ilor ( a se citi interesatilor de cunoastere si studiu aprofundat)  pentru "ce este".
    Asadar oamenii vor sa stie in primul rand "ce este" :
- transmisia integrala
       apoi
-  iubirea
-  cartea
-  dragostea
-  un airbag
-  istoria
-  pergamentul
-  fizica
-  viata
-  creatia.
    Ce constat de aici? Ca este mult mai important ce reprezinta iubirea / dragostea (chestiune de nuanta :D) decat viata, si ca oamenii isi iau din ce in ce mai multe masini. La fel cum inclinatia de a considera ca lumea s-a nascut din haos ar putea fi mai plauzibila pentru unii decat pentru altii care inclina inspre creatie.
    Asa ca am continuat sa ma joc. Mai jos sunt rezultatele pentru "cine este":
-  pe invizibil
-  Dumnezeu
-  invizibil pe mess
-  invizibil
-  pe invizibil pe mess
-  pe invisible
-  inventatorul tiparului
-  invisible
    Absolut oribil. Practic personalitatea despre care vrem sa cunoastem ceva este cunostinta noastra care nu apare voit pe messenger. Stati fratilor online si poate asa mai invatam si noi ceva nou!
   Nu m-am lasat, totusi, in speranta unor rezultate mai bune. Asadar "unde este" : 
 - produs noul Opel Meriva
-  Sala Radio
-  parcul Lumea Copiilor
-  Madalin Ionescu
-  situat Cinema Pro
 - situata Romania
- situat parcul national
-  Casa Radio
-  Fred
    Din nou masini. Macar se mai iese in aer liber. Urmeaza "Cand este" :
-  luna plina
-  Halloween
-  Sf Alexandru
-  ravasitul oilor 2010
 - luna plina in septembrie 2010
-  Pastele in 2011
 - Ziua Bucurestiului
-  Sfanta Maria
 - sfarsitul lumii
-  Sf Ana
    Halloween-ul bate toti sfintii, dar macar am ramas romantici (sau poate vrem doar sa stim cand sa luam Diazepam impotriva insomniilor).
    "Care este" :
-  prima categorie de produse prezenta in meniul din stanga al site-ului emag.ro
 - costul pentru service pick-up & return de la emag
-  cea mai mare realizare profesionala de pana acum
 - puterea generata de sistemul e-rev
 - cea mai lunga autostrada din romania
- costul serviciului extragarantia de retur in 30 de zile pentru utilizator
 - categoria de produse introdusa in oferta emag in luna august 2010
 - capitala Canadei
- codul postal al Romaniei
 - cea mai mare realizare a ta de pana acum.
    Pheww! tehnologie, tehnologie si iar tehnologie! Noroc cu astia care mai scriu scrisori sau care cauta in realizarile altora sperand ca tot ale lor sunt mai importante. Sau doar cauta noi surse de inspiratie pentru ei insisi pe sistemul "ce sa mai fac sa ma consider realizat conform google ?".
    Cert este ca nu se regaseste expresia "care este" ca atare cu semnificatia de "atribut adverbialo("care")-verbal("este")  cu rol de a intari subiectul sau orice atribut substantival precum in expresia elevata de tip: cartea care este". Nu pot decat sa cred ori ca Goggle a ramas in urma cu tendintele, ori ca are un minim mecanism de autoaparare in fata imposturilor morfologice moderne.
    "Care sunt":
-  modalitatile de plata acceptate de emag
-  cele mai recent aparute produse in oferta emag
-  asteptarile dumneavoastra de la noul loc de munca
-  dimensiunile dacia sandero
 - vitezele maxime admise pentru subcategoria de autovehicule b1
 - figurile de stil
 - veniturile de natura profesionala
-  vocalele
 - dimensiunile dacia logan
-  momentele subiectului
    Hai mah!!! Iar tehnologie pe primele locuri? Noi nu mai consumam alimente pentru ca TVA-ul e (sic) in  ceruri, dar ne luam laptoape. Sau si-a largit emag sortimentul regular cu "thalam thathethc"? Ca Dacia e din nou fruntasa, nu e rau :) asa cum nu e rau ca trebuie din nou sa vedem ce zic altii pentru a sti ce putem astepta de la locul nostru de munca. Oricum in cel mai rau caz, acela in care nu ne multumeste raspunsul, avem oricand la indemana Codul Muncii care ne spune la ce trebuie sa ne asteptam, asta pentru ca oricum se pare ca ne pastram spiritul de executive in detrimentul celui managerial, iar imaginatia ramane rara.
    Si cum la caracterizari nu ne taie nimeni, "Cum este" stim cu totii.  Nu se cauta.
    Si cu ocazia asta am uitat complet ce cautam eu. Un exemplu clasic de cum ne traieste societatea si uitam de noi. Dar sa nu-i dam voie, zic!, pentru ca altfel aflam fara voia noastra, pe principiul intelectualo-psihologic care justifica IQ-ul oilor puternic ravasite de realitatile secolului XXI,  "unde este si ce face Fred cand atata lume sta in mod fraudulos pe invizibil?".

Comments