nu plec nicaieri!

- ce greu imi citesti mesajele!
- nu ti le citesc greu ... dar faceam ceva! in plus, au trecut 8 minute!
- e mult.
- si tu esti posesiv.
- iti displace?
- da
- pe o scara de la 1 la 10, cat de mult?
- 3,24
- deci iti place
- de fapt imi place, da. dar cu limite.
- esti un pic ciudata ... sigur, esti ciudatica mea, dar ramai ciudata
- sunt editie limitata, nu ciudata.
- editia mea limitata!
- da
- si totusi ...
- da, stiu ... cred ca trebuie sa ne gandim propriul sfert academic.
- de acord. propun sa nu ne lasam sa intarziem mai mult decat "acum", sa ne luam ca reper "intotdeauna impreuna" si sa ne ferim de "niciodata"-uri.
- imi place ca ne pastrezi in zone discutabile si echilibrate
- ce vrei? imi inspiri limitele. plus ca nu e nimic discutabil in ceea ce ne priveste.
- "nimic", "intotdeauna", "niciodata"
- da, ce?
- loc de nuante?
- nu, niciodata.
- asta e un fel de "esti superstitios?" / "doamne fereste!"
- imi sunt atat de clare lucrurile intre noi, incat nu vad loc de nuante, negocieri sau discutii. iar daca tu vezi, ma tem ca asta nu inseamna decat ca ...
- ... ca?
- ... o sa-ti treaca! :)

"numai impreuna putem zbura" este titlul pe care l-as da eu



foto: Britto

Comments

Anonymous said…
Cît de frumos!
Anonymous said…
Groaznic! Grotesc chiar! Dar poate tocmai din asta vine compatibilitatea.