lantul slabiciunilor

- am mai discutat despre asta de cateva ori
- ai mai discutat tu
- a, adica tu ai fost doar de fata, altfel rupt de conversatia ... pardon, monologul meu. Pai sa ma opresti data viitoare, te rog, inainte sa ma ratez in mod succesiv in incercarile pentru care tu, tacut si las, nu iti dai acordul.
- spune un cuvant!
- ?!
- spune un cuvant si imi vad de drum!
- in asta stam, intr-un cuvant de la mine?
- pai daca ma iei asa!
- ambitie! eu nu te iau nicicum, tu te dai ... pardon, mi te arunci la misto pe podea. 'Ia de-aici!'
- asa fac?
- pai asa cred ... e posibil sa nu ne cunoastem si sa ne iubim mai degraba pentru ceea ce credem ca putem fi, decat pentru ceea ce suntem acum.
- eu ma bazez pe ce vad
- si de asta stai intr-un cuvant de la mine?  asta cred ca ne face destul de vulnerabili, sa stii!
- de ce? pentru ca ti-ar fi la indemana sa imi spui 'pleaca?' atat de aproape de buze iti e cuvantul?
- nu! ci pentru ca daca astepti sa iti dau eu drumul, inseamna ca numai eu te tin ... tu esti desprins de mult
- iar te joci cu cuvintele
- nu ma joc cu cuvintele, tu nu stapanesti sensurile
- esti prea sensibila, ti-am mai spus-o
- ai stiut asta dinainte de a ma alege
- crezi ca sensurile sunt doar cele date de tine?
- nu cred nimic, stiu doar care sunt limitele dincolo de care nu accept devieri
- de ce?
- pentru ca imi fac rau
- iti fac eu? ele si eu, iti facem rau?
- da
- pai bine ... atunci ... eu nu vreau sa iti fac rau, sa stii! ne oprim.
- da, inteleg ... nu e tocmai usor sa alegi sa faci un bine care nu iti e la indemana in detrimentul unui rau comod.
- da
- mda
- stai, ce?!
- pai da ... de ce ai face tu exceptie, la urma urmei, nu?
- sigur, pentru ca nu-i asa, tu esti fara de cusur.
- nicidecum ... si tocmai de asta tolerez multe comportamente care imi sunt straine, fara insa a ma pastra departe de un risc personal foarte mare si la care tin enorm: imi cern foarte atent apropierile. Si tu tocmai te-ai blocat intr-un ochi de sita.
- pai ar fi bine sa fii pregatita pentru singuratate pe termen lung, in cazul asta.
- nu mi-o doresc, dar daca sa fiu insotita ma costa mai mult decat ma intregeste, atunci ma doreste ea pe mine.
- cine?
- singuratatea. Iar nu esti atent :(
- am blocat alt ochi de sita?
- te-ai plictisit deja de seriozitate? ne jucam?
- ca intotdeauna
- putem fi si seriosi in joaca ... dar stii ca asta e un joc serios periculos ... practic inveti sa inghiti foc.
- nooooo...focul e in noi dintotdeauna. Riscul pentru noi e sa invatam cum sa il stingem, doar ca sa putem trai impreuna.
- nu vreau sa invat asta.
- pai ... la asta ma inviti. La a ma stinge din cum sunt, ca sa fiu cum ma vrei
- e convenabil sa te vinzi scump: 'asa sunt eu...costul lucrurilor pentru care ma placi este ascuns in ceea ce nu suporti'. La ce am ajunge daca toti am face asta? plini de orgoliu si goi de intelegere ... acolo te vrei? acolo ne vrei?
- ne vreau alaturi ... doar ca e posibil sa nu se poata fara mari dureri de adaptare si, pe alocuri, de ignorare a ceea ce nu putem schimba (pentru ca nu-i asa, e greu de acceptat atunci cand mananca din tine)
- nu vreau sa ajung sa ignor nimic la tine.
- si ce facem?
- indiferent ce am stabili acum, e posibil sa fie declarativ si valabil pana la urmatoarea discutie pe aceeasi tema ...  stii bine ca suntem tari la teorie dar practica ne lasa repetenti
- si atunci, serios acum! ce ar trebui sa facem, dupa tine?
- sa inchidem ochii pentru o perioada, ca sa vedem pana cand ramane cu noi imaginea celuilalt



sursa foto: Pinterest

Comments