Restart

Prima zi din acest an a adus la masă numele unui poet persan foarte drag mie, Omar Khayam. Deși nu am citit mult din el, ce am citit a fost de impact.

Odată cu numele lui, un vers din poezia Singurătatea omului mi s-a reașezat în fața ochilor. Îl las să mai stea cât timp se simte confortabil. Este un vers care mi-a fost căpătâi ani de zile. Nu sunt convinsă că îmi mai este, dar sigur ceva din el mi s-a auto-cioplit în suflet.


Să-ți faci puțini prieteni. Din tine, nu ieși. 


Nu știu voi, dar pentru acest an, practic, eu am o singură rezoluție. Să îmi schimb percepția asupra timpului pe a cărui trecere, cumva, am reușit să o ratez în mod constant, în pași mici și siguri, de ani buni.

Rămâne de văzut și studiat cum voi face asta.


În rest, propun să ne aducă anul tot ce avem nevoie.




Comments