Pe santier

Exista o defectiune pe scara blocului unde locuiesc si pentru remediere este nevoie de interventie la mine in apartament - trebuie spart tavanul de la baie si schimbate cotierele de fonta de la sistemul de tevi de scurgere.
Galagie mare.
Ca la sedintele.
De partid.
In camera mea am dat drumul la pian cat sa razbata peste nebunia din baie.

- Domnisoaraaa, veniti putin?
Ma duc.
- Aveti cumva un flex?
- Nu, imi pare rau.
- Bine, nu-i nimic, ne descurcam fara ... Speram sa nu stam mult pe capul dvs.
- Nu va faceti griji, zic eu intorcandu-ma spre muzica mea de pian.
- Auziti? Nu dati mai tare ce ascultati acolo?
- Ba da, ma bucur eu.
- Bueh, Gicule, tu ai venit aici sa asculti muzica? il admonesteaza coechipierul de interventie.
- Taci mah si asculta!

Acum muzica mea razbate peste bormasini si ciocane si inunda etajele ... Si nu se poate supara nimeni din bloc, e lucrare obligatorie pe scara.

Comments