pe contrasens

nu, nu mai ai nevoie de prietenia mea
si asta este bine pentru ca nu asta era intentia, sa te tin legat in perfuzii ... ci sa te ajut sa te ridici pentru a continua sa mergi mai departe
stiu si stii ca prietenia noastra este una valoroasa ... imi pare rau ca pentru tine inca primeaza comoditatea egoista a gandului ca "cei care ma ajuta gratuit nu merita prea mult, ei vor fi oricum acolo pentru mine...important e sa-i impresionez pe necunoscutii care imi plac mie, sa fiu apreciat de 'the rest of the world' ".
asa ca ai decis ca ... asta esti, take it or leave it, people!
fac un exercitiu scurt de imaginatie si mi te inchipui dezlegat de aceasta magica tentatie ... oh, ai fi o bucurie de om pentru oricine, nu doar pentru cativa!
gata, fara vise.

cel putin acum, nu ai nevoie de prieteni cat ai de o poveste frumoasa de iubire care sa te imbrace in frumosul strai al daruirii fara temeri sau ganduri de reciprocitate
am facut tot ce am stiut pentru a te aduce in compania unei astfel de posibilitati

eu ma retrag din prim plan, plec, din respect pentru cel care vrei sa fii si din respect pentru cea care sunt
nu ma duc departe, ci doar la cateva strazi distanta
important acum este sa nu ne intersectam drumurile ... creezi un contrasens dureros pentru oricine la care nu tii indeajuns cat sa iti si pese cand te porti ... asa cum te-ai obisnuit.

Comments