sunt inspirata

m-am inscris la un atelier de cultura japoneza
ar trebui sa dureze o ora si jumatate
desi imi doresc sa cunosc limba japoneza, stiu n-o sa ies de acolo desenand in "nipona"
cred insa ca o sa ies pe usa zambind ... si cum altfel mai bine, decat zambind, sa te indrepti spre usa propriei case?
de mult timp cochetez cu ideea de a ma lasa prada mirajului culturii japoneze, modului lor de viata, intelepciunii si frugalitatii dupa care isi ghideaza existenta
azi, crezand si sperand ca am gasit contextul care m-a convins sa nu mai aman, m-am inscris la acest atelier

dupa ce am primit confirmarea de inscriere prin email am fost convinsa ca am nimerit unde trebuie

"Esti inscris la Cultură Japoneză - ai mare grija insa - s-ar putea sa iti descoperi o pasiune, sa gasesti oameni faini si sa nu mai vrei sa pleci! Nu-ti fie teama - cam asa ar trebui sa fie lumea. Invata si da mai departe!
Si pentru ca stim ca timpul este nebun si, din pacate, pasiunile noastre nu sunt o prioritate, o sa-ti mai trimitem o scrisoare in care sa-ti reamintim sa vii.
Echipa ..."

am dat de niste oameni frumosi care deja ma inspira si ma fac sa cred ca viitorul suna bine.

Comments