Potriviri care nu se caută, ci se găsesc

dați-mi un cerceaf curat care a trecut prin noroi, care a fost tensionat, ținut în centrifugă pentru ca apoi să ajungă sub fier încins pentru a-și ascunde imperfecțiunile, care s-a rupt sub povara celor pe care le ținea împreună, dar care cumva-cumva s-a lăsat cusut la loc, neuitând, însă, ce i-a fost prea mult ... 

dați-mi un cerceaf curat care a trăit șifonat de viață, de paturi, de alte țesături sau garnituri de pat, care a fost tăvălit pe toate părțile, întors pe dos, mototolit, spălat la temperaturi înalte și în contact cu abraziv, mult abraziv ... 

dați-mi un cearceaf curat care, deși ținut în spatele jaluzelelor trase, năzuia la puțin aer curat și la lumina care să-l scape de acarienii fără de care ajunsese să nu mai știe cine e ... 

dați-mi un cerceaf curat prin care vezi soarele, dar care știe să țină umbră.

dați-mi un cerceaf curat pentru că a fost cotonogit de murdărie.

și îi voi fi ultima din iele.





foto: Unsplash

Comments