panică

nu, nu, nu, nu mai vreau sa aud nimic
privirile ma ard
cuvintele ma înțeapă
lacrimile ma dor
mintea-mi face ture prin scalp
iar sufletul urlă atât de tare încât risc să fac hernie emoțională

de panică, dezvolt obsesii
si din cauza obsesiilor, mă panichez.

nu mai știu cum să respir adânc.
oare o să mai aflu?

există în engleză o expresie care definește nebunia ca "being out of one's mind".
luând această definiție drept etalon, mă pot considera cea mai întreagă la cap persoană pentru ca sunt oriunde altundeva acum, numai nu în afara minții mele.


foto: Adam Rich, Instagram

Comments

Anonymous said…
Asta imi este si mie cel mai ingrozitor scenariu. De aceea imi inghesui inauntru atatea alte minti ratacitoare pana imi ramane mintea pe afara.
Raluca said…
ale cu alte minti?
imaginare sau importate prin clonare de la altii?
Anonymous said…
Da.
Certe, prezente, care ma cauta si pe care le caut, filtrate prin spectrul meu de lumina asa cum esti si tu cu sau fara voia ta. (Clonare ar insemna reproducere identica; este mai mult rezultanta interactiunii dar totdeauna din perspectiva mea).