Emisfere cerebrale in opozitie

M-am trezit cu o intrebare in minte: "ce ti-e cel mai dor sa faci?"
Si raspunsul a fost "sa iubesc".

Apoi m-am ridicat din pat, mi-am baut cafeaua si involuntar relocat sinapsele... mi-am amintit ca ce greseala, de fapt iubesc!
Ce ironie, si totusi cat adevar! In functie de pozitia corpului - orizontala, verticala - vezi realitatea din perspective total diferite ... 

Primul raspuns venit, inca in pat si usor adormita, a fost corect.
De iubit, iubesc ... dar nu in conjunctura ideala care reproduce mulajul "actiune-reactiune", ci mai degraba in linia unui monolog emotional acut.

Asa ca .... daca m-as uita in oglinda si mi-as raspunde onest m-as arata cu degetul si mi-as sfatui sufletul "iubeste si fa ce vrei!".
Doar ca training-ul tinut cu ratiunea in ultimii ani isi spune cuvantul ... am educat-o bine, pentru ca la fiecare sfat adresat sufletului isi face aparitia si intreaba "esti sigura?"

Concluzie: este foarte important sa adresezi intrebarile corecte, dar este esential sa nu te dezarmeze raspunsul.

Comments