ce scăpare!

Țin minte că am citit la un moment dat, acum mulți ani, un citat care stă cu mine de atunci.
Îi aparține lui Eleanor Roosevelt care a spus așa:

Mințile luminate discută idei,
mințile mediocre discută evenimente, 
iar mințile mici discută oameni.

Păstrând o tonă de modestie și fără a avea vreodată pretenția de a fi cumva sau altfel, nu știu perioade din viața mea în care să discut altceva decât idei.
Cu mici excepții, însă, care mă determină să mă văd într-o lumină de decădere.
Aceste excepții se referă la momentele în care, crezând că așa se cuvine să fac, am încercat să mă integrez în câteva anturaje care discutau oameni.
Și m-am lăsat trasă în asta.

Mi-e rușine.
A durat infim față de restul timpilor, dar a existat această latură la un moment dat.
Și m-a ajutat să înțeleg prin digestie ce înseamnă toxicitatea lui  fitting in pentru cineva în care urlă ambiția de a fi autentic.


Comments