am vrut sa te vad

o noapte
fara preaviz
in care am lasat garda jos (de tot) si ... m-am aratat in slabiciunea-mi
nici eu nu ma asteptam la ce a urmat

cumva imi pare rau ca ai fost pe contrasensul energiilor mele negative
dar nu imi cer scuze pentru asta
a cadea ocazional ma caracterizeaza
o fac de cele mai multe ori intentionat pentru a ma putea ridica mai cu forta

ce poate parea umilire este ceea ce eu traduc prin 'fara masura'
adica asa cum (nu mi-am dat de) ales sa te iubesc
si asa cum imi place sa sper
sa vreau
sau sa indraznesc

excesele sunt cele care mi-au dat intotdeauna echilibrul
la limita iti vezi potentialul, esecurile, realizarile si mai ales, vezi padurea de copaci
si in perceptia mea, echilibrul nu este nimic mai mult decat padurea fata de care iau distanta pentru a-mi recapata perspectiva

orice lucru se poate vedea din mai multe unghiuri
ce conteaza de cele mai multe ori este lentila

am vrut sa te vad si te-am vazut
as face-o din nou, chiar daca, poate, te-am indepartat cu aceasta revedere

anticipand o noua cadere, am pus cireasa de pe tort inainte sa astept sa se coaca blatul.

nu mai sunt dispusa sa astept etapele unui picaj ca la carte
I make mistakes fast and often ...  dar totul pe un fond ascendent.
ard etape in coborari pentru a-mi oferi ragazul de a-mi putea astepta in liniste ascensiunile

Comments