fasii

ies din casa
- Mai usor, cretinule! E mobila noua!
- Ma scuzati, va rog, nu am vrut
- Degeaba nu ai vrut, ti-a iesit.
- Ma scuzati
- Nu te mai scuza atat si fii atent. Cum te-au angajat, nenica, astia de la mutari? Nu a trebuit sa treci vreun test de competenta, ceva?
baiatul privi in pamant ... a ajuns liftul
ma urc.
bezna
la etajul 3 se blocheaza masinaria...aproape ca intru in panica
il sun pe administrator
- Buna dimineata dle R, sunt Raluca de la 5. S-a blocat liftul, puteti suna la firma care il administreaza, va rog?
- Lasa, isi da drumul. Este prea devreme acum, nu vine nimeni
- Dar ma grabesc ... si platesc intretinere pentru un lift care merge
- Te-ai trezit cu personalitate azi? Nu sun acum, ai rabdare. E o virtute pentru cei care o au
- Dle R, va rog sa sunati.
- Hai pa.
si inchide.
eu, in bezna, intru pe Facebook ...sa-mi aduc aminte cum ar fi sa am 660 de prieteni. imaginari.
zbaaang, lumina si zgaltaiala.
ajung la parter.

- Alo!
- Servus, te-ai trezit?
- Serios? Trebuia sa fiu deja la birou si tu ma intrebi daca m-am trezit?
- Esti ciufuta?
- Putin. Vorbim mai tarziu.
- Ai grija.

o iau pe jos spre Sala Palatului unde stiam ca sunt taxiuri
nimic ... asa ca ma duc mai departe
sunt pe tocurile care ma rod de innebunesc...m-as intoarce acasa si mi-as baga picioarele in responsabilitati cu care oricum nu rezonez

cu dureri in talpa dar pastrand aparentele, ajung in Amzei
- Buna ziua, sunteti liber?
- Unde mergeti?
- pe Barbu Vacarescu
- 10 lei e bine?
- ceas nu aveti? e bine cat arata ceasul
- 10 lei sau luati pe altcineva

bat la alta usa...
- sunteti liber?
- da.
- pe Barbu Vacarescu, va rog!
- unde pe Barbu Vacarescu? ma intreaba ea
- la Mac, va rog
- Sigur! apoi revine la discutia ei anterioara
Fata, pe bune, am crezut ca il iau de gat...el crede ca asa se mentine o relatie, doar cu flori si scos in oras din cand in cand? (...) Nu, mai, i-am spus deja ca nu mai pot asta ... nu mai rezist, am si eu nevoie de afectiune, de dragoste. Nu trebuie sa fiu deosebita pentru toti, mi-ajunge daca sunt pentru el. Zau, eu nu stiu unde ii gasesc asa de reci si lipsiti de orice gest dragastos.
- Aici e bine, zic eu.
- Sigur. 8 lei. O zi frumoasa!

cobor, simt din nou durerea de talpi ... inghit in sec, ma consolez la gandul ca arat bine si ma asez la coada pentru un McSundae
- Bai, i-ai spus?
- Ce sa-i zic, frate? Ea n-are ochi sa vada?
- Bai, tre sa-i zici. Nu sunt toti ca tine, nu te mai gandi ca toti gandesc cum gandesti tu. Spune, ca nu mori!
- Nu pot, frate. Intru in pamant de rusine.
- Atunci stai si inghite. Da' sa nu te mai aud ca te plangi.

- Cu ce va servesc?
- Un McSundae, spun eu
- Aici sau la pachet?
- La pachet.
- Sigur. 10 lei cincizeci. Va rog bani ficsi, nu am sa dau rest.

ies, incep sa mananc in inghetata...o, ce bine e! aproape uit ca ma duc la birou

- Buna dimineata!
- Buna dimineata!
- Buna dimineata!
- Buna dimineata!
- Buna dimineata!
- Buna dimineata!
- Buna dimineata!
- Buna dimineata!
(...)
- Pofta buna!
- Pofta buna!
- Pofta buna!
- Pofta buna!
- Pofta buna!
- Pofta buna!
- Pofta buna!
- Pofta buna!
(...)
- La revedere!
- La revedere!
- La revedere!
- La revedere!
- La revedere!
- La revedere!
- La revedere!
- La revedere!

dupa vreo 10 ore de birou ma duc inspre oras

- Puiut, ce faci? Cum a fost azi? ma intreaba mama la telefon.
- Bine, nimic deosebit. Sedinte multe si lailai-uri corporatiste
- Las' ca-i bine, nu trebuie sa va iubiti. Plus ca ai nevoie de bani. Si ce faci acum?
- Ies in oras putin
- Cu cine?
- Pa! Te iubesc

- Hello! Ce faci? Ai ajuns la timp.
ma saruta
sunt surprinsa...nu credeam ca va invata sa-si arate sentimentele
- Bine fac.
- Bine faci, bine gasesti.
- Credeam ca nu se mai termina ziua asta.
- De ce?
- Imi tin respiratia de vreo 12 ore....si acum reincep sa trag aer in piept
- Nu inteleg...pleaca daca nu iti place ce faci. Te irosesti intr-o vizuina cu patru pereti in timp ce te uiti pe geam prin gratii invizibile
- Da, nu intelegi
- Hai mai, serios...iar incepem? Ce, ai nevoie de bani?
- Nu
- De functie?
- Nu
- De siguranta?
- Da
- Fugi de-aici ... ai vrut sa formam un cuplu la un moment dat ... deci nu-mi vorbi de siguranta, iti place libertatea toata ziua, doar ca ti-e teama
- Ziua ta cum a fost?
- Tot cu tinut de respiratie
- De ce suntem asa prosti?
- Pentru ca e mai ieftin sa fii prost. Stii ce zic?

spre dimineata ma duc spre casa...merge liftul, ajung in apartament
beau un pahar de apa, ma imbrac in pijama si ma asez in pat
maine vreau sa fie altfel
 

Comments