eu si tehnologia emotionala

este prima data in cei peste 33 de ani pe care ii am cand imi pun problema sa-mi iau un telefon mobil la liber, si nu conditionat de un abonament nou

sunt doua explicatii pentru acest comportament imprevizibil
ori m-am saturat de pachete predefinite si alegeri facute de altii pentru mine, ori consider ca din cand in cand este bine sa nu te apuci de Excel-uri cu comparatii de pret pana iti iei ceva ce iti place si care nu te ruineaza.

cred ca le impusc pe ambele cu aceasta miscare absolut iesita din comun :)
nici un CRM nu ar fi anticipat un switch de atitudine atat de abrupt.

viata bate filmul si consumatorul mereu va avea ceva de spus mai mult decat un softulet.
unless the softulet knows how to read disruptive behaviors and anticipate needs that were not yet brought to life

Comments