hasta la revista presei

e seara tarziu...tocmai am intrat in casa, obosita rupta si batuta cu propriile-mi arme.
asa-mi trebuie daca imi spun parerile: imi asum momentele in care mi le uit si mi le aduc aminte altii :).

fara a avea cu adevarat chef sau energie pentru altceva decat pentru un pahar de demisec asezonat cu un varf de introspectie, dau de un titlu "cine nu lasa Romania sa se dezvolte"
ia sa vedem! deschid si citesc prima fraza "indicele general al libertatii este alcatuit ca medie aritmetica simpla..." Hopa! Ia sa vedem daca s-au prins...ultima data era o buimaceala de indicatori economici semi-goi si irelevanti.
continui cu "...a 10 indici referitori la libertatea monetara, fiscala, de afaceri, investitionala, de comert, financiara, a muncii, proprietatii, libertatea fata de coruptie si, in fine, cea data de cheltuielile guvernamentale".

wow, dupa 10 ani de la facultate lumea a ramas tot la ecuatia asta si...la foile ingalbenite si la manualele retiparite in variante "cu adaugiri". 

imi doresc sa traiesc seara in care sa ajung acasa la fel de obosita ca si acum, iar prin peretii paharului de sec "on rocks" sa-i citesc pe buze: "freedom is the bitch that sets you loose whenever you want to feel the comfort of chains".

now that's a man i wanna meet.

Comments