tratament impotriva nepasarii

administrarea dozelor zilnice de indiferenta calculata devine din ce in ce mai anevoioasa

si pretul injectiilor a crescut
nu pentru ca sunt la mare cautare ci pentru ca s-au inchis majoritatea liniilor de productie din tara
oamenii au inceput sa metabolizeze uratul din comoditate ... este mai usor sa te supui decat sa te opui

partea proasta este ca nu se mai elibereaza nici pe baza de reteta...asa incat, degeaba faci pe cate un doctor sa iti inteleaga nevoia de a te trata cu frumos ... nu il mai baga astia la raft pentru ca ajunge sa expire.

degeaba am eu bani si disponibilitate puse deoparte, daca nu am ce cumpara cu ele.

voi incerca sa imi obisnuiesc corpul sa respinga chimicalele ... chiar daca ajung la greva foamei

am ajuns in stadiul - noi, cetateni compatrioti de secol XXI - in care este mai sanatos sa mancam de pe jos
de pe josul comunitatii, de la oamenii simpli, needucati, necomplicati, nemincinosi, nenimiciti de standarde moderne
e o hrana mai bio decat bio-ul etichetabil frumos si procedural pe pungi sclipicioase

Comments