cu rau'-nainte

mi-e greu spre imposibil sa neutralizez rautatea din juru-mi.
sa o MAI neutralizez, mai bine spus
sunt multi, tare multi
cu o inventica bine pusa la punct
pe tipologia calului troian : gratuitatile sunt purtatoarele celor mai mari costuri!
mutanti cu noi munitii
si faptul ca trebuie sa ma apar a.i. eu raman eu, ma consuma destul ... prea mult, in ritmul unei lumanari care a inceput sa arda la ambele capete.
.... daramite sa va tin piept
sa risc propria-mi extinctie?
nu, nu meritati atata efort.

sa va fie de bine, animale de oameni!
sa va fie de bine pentru satisfactia resimtita pana acum ... pentru ca ma retrag din a mai incerca.
eu, si cine mai crede alaturi de mine ca nici macar nu meritati o lupta dreapta.
nu va meritati decat pe voi insiva ... iar voi insiva, fara oponenti, nu veti mai avea ce sa distrugeti sistematic.
raul nu exista decat in relatie cu binele...

Comments