cu mine la purtator

nu trebuie sa ma promovez in fata cuiva
sau sa ma pun in valoare cu vreo ocazie anume

nu

dar m-am gandit ce as face daca ar fi nevoie
as apela la cineva care ma cunoaste bine sau mi-as face singura pauărpointu' ?

nu stiu daca as apela la cineva intru totul, dar cu siguranta as intreba in jur
multi vor crede ca as fi in cautare de confirmari. că ăsta e reperul lor.
nu.
altii vor crede ca am luat-o razna.
nu.
unii vor crede ca habar nu am cine sunt si ca poate trec printr-o criza.
nu.
intreb doar pentru a confrunta ce se vede din interior cu ceea ce trece de sticla.
si n-as avea timp sa explic de ce as face exercitiul asta, cine se va prinde se va prinde. 
adica mereu aceiasi. 

as mai putea face ceva
daca as avea banii pentru asta ori daca as intalni persoana care nu ar vrea bani
as lega de mine un om care sa ma insoteasca zi si noapte si care sa ma urmareasca in tot ce fac
si dupa doua saptamani sa isi dea cu parerea.
sunt 100% convinsa ca l-as putea ignora si m-as putea purta firesc, e in avantajul meu si pana la urma asta ar fi scopul exercitiului

unul dintre cei pe care i-am intrebat cum ar proceda daca ar trebui sa vina cu o prezentare a propriei persoane mi-a raspuns foarte frumos, anume ca subiectivitatea e daunatoare dar isi are propriul rol pentru relevanta. 
l-as cita pentru a nu parea ca fur ... dar nu i-am cerut voie sa ii postez numele pe un blog pe care nu stiu cine il citeste dar pe care stiu ca scrie cineva care alege varianta muta si ... citeata a dorintei de a impartasi.

asa. deci in mod clar mi-as pune relevanta pe foaie ... insa as taia din ea nemilos daca as constata, cu ajutorul celor care imi pot da o opinie viabila, ca m-am judecat gresit si ca m-am vazut din unghiurile si luminile neadevarate.

nu e deloc simplu sa vorbesti despre tine.
de multe ori nu stii ce sa alegi.
cu ce sa incepi
care sa fie continutul
si cu ce sa termini
o viata nu se traieste ca o succesiune de slide-uri, ci se traieste cu toate de-a valma ... din fericire. 

Comments