Intermezzo nocturn

Nu stiu daca le stiti ... cert este ca exista.
Ma refer la acele "micro-treziri" din timpul noptii, acele scurte momente de iesire din sfera viselor si reintrarea in constientul imediat care, pe de o parte, certifica o activitate atat de intensa si profunda a creierul incat nu accepta anestezierea totala intru subconstient si, pe de alta parte, aduce la iveala temeri sau trairi care macina.

Eu am avut un episod de acest tip azi-noapte. M-am trezit pentru cateva secunde pentru a ma intreba ce si cum faci sa te aduni atunci cand esti rupt in bucatele mici si neregulate pentru a n-a oara? De la un moment dat nu mai poti reface puzzle-ul, oricat ai incerca ... si risti sa ajungi un altfel de model. Ca si cum initial aveai un peisaj frumos de poveste si ulterior faci din el un malul marii la Costinesti. Am adormit cu intrebarea pe buza mintii ... fortandu-mi inconstientul sa preia fraiele.

Comments