Buna ziua. Va contactez...

...pentru postul vacant de om care traieste.

Da. Poti astepta cu zilele, cu lunile, cu anii pentru ca jobul vietii tale sau macar jobul potrivit perioadei in care esti sa iti apara in cale si cand apare sa te timorezi, emotionezi si sa ... blow it.

Of, da, viata e scurta atunci cand stii sa o traiesti frumos si rareori trenurile revin in aceeasi gara. La fel cum penalizarile pentru neatentie nu intarzie de multe ori sa apara.

Ma enerveaza cumplit cand imi constientizez greselile (pentru ca da, povestea cu "nu exista raspuns gresit" exista doar scriptic). Da, corect, identificarea lor si invatarea din ele este utila si de natura sa ofere satisfactii, insa DOAR in momentul in care vei fi fost deja in momentul de a pune in practica aceste invataminte. Atunci, da, iti zici uitandu-te la cer "ce bine ca am patit asta mai demult!". Dar pana atunci, zaci in chinuri gandindu-te "of, daca nu spuneam prostia aia" sau "de ce aleg eu sa fiu sincera in loc sa dau raspunsurile pe care le asteapta?" sau "ce a fost in capul meu?" sau "de ce nu imi intra in cap ca lucrurile sunt mai simple decat par?"

Oricat de teama ti-ar fi de responsabilitatile presupuse de un nou angajament si oricat de mult ti-ai dori sa iti atingi limitele asumandu-ti-l, nu poti decat ca intr-un moment sincer cu tine insuti si in care stii cat poti oferi sa te rezumi la speranta intr-o ... aliniere a planetelor care sa duca la o noua sansa pentru tine. 

Comments