fetișuri sau pasiuni?

nu știu voi ... dar eu sunt mare fan agende cu coperți frumoase și colorate.

și hârtii de ambalat.

și pungi.

și parole 

și pixuri, stilouri, instrumente de scris în linii mari.

atât.

știu prea bine propoziția aceea despre "se vede că ești român dacă ai pungi în pungi și le folosești pentru coșul de gunoi".

cine dorește să înțeleaga mai multe despre perspectiva mea asupra acestui aspect, sunt aici să lămuresc lucrurile. Am pivotat și mi-am pus la îndoială serios actuala mentalitate, iar concluzia la care am ajuns este că fac bine ce fac :).

cât despre hărtiile de ambalat, instrumentele de scris sau agende, lucruri mult mai puțin controversate sau prezente în glumițele de pe Facebook, pot spune că au la bază pasiunea pentru frumos în toate formele. 

nu scriu în agendele pe care le adun, nu folosesc toate instrumentele de scris și în nici un caz nu ofer cadouri pe măsura hârtiilor de ambalat ... dar îmi bucură sufletul să le văd. 

pur și simplu să le văd.

sunt ele fetișuri sau pasiuni? Aș spune că sunt plăceri nevinovate care oferă o stare minunată de bine nouă, tuturor celor care le colecționăm (în limite rezonabile, desigur).

cât despre parole ... Dacă am cu adevărat un motiv de atac de panică, el este atunci când sunt întrebata de user și parolă. Atunci văd negru. Și cumva nu reușesc să mă învăț minte.





Comments