trafic

- Imi pare rau, dar trebuie sa inteleg de unde am aceste costuri suplimentare. Stiu sigur ca nu am depasit limita de abonament
- Ne pare rau, dar asa stau lucrurile. Din analiza de trafic rezulta ca ati depasit cu mult cei 5 GB
- Atunci de ce nu mi-ati trimis un mesaj de avertizare in acest sens? Conform contractului asa ar fi trebuit
- V-am trimis in data de 25 iulie la ora 15:36.
- Stati un pic ... Vai, da, aveti dreptate. Dar de ce nu am tinut oare cont de el? Totusi, revin, nu inteleg de unde provine depasirea, imi pare rau. Puteti sa imi dati listingul pe email?
- Sigur ca da, la ce adresa?
- cordelutzaintinsa@yahoo.com
- Mai spuneti o data?
- cor-de-lu-tza in-tin-sa @  ya-hoo.com
- Am inteles, va trimitem acum


- Hai, mai, am vorbit de atatea ori sa iti urmaresti traficul. Nu mai vreau sa platim aiurea
- Dar nu stiu de unde provine depasirea, sincer. Am primit acum pe email ceva de la ei, iti trimit si tie sa vezi


- Tu ai vazut ce apare in listing?
- Ce?
- Site-uri XXX.
- Asa scrie acolo? 
- Da.
- Ei, si ce?
- Cum ei si ce, mai mama? Tu te uiti la astea pe mobil prin date? Serios? Nu te poti uita si tu acasa pe abonamentul de internet?
- Nu m-am gandit.
- Pai cred si eu .. daca te mai uiti mult la astea n-o sa mai gandesti deloc
- Ei, hai. 
- Apropo, mai lasa-le si tu deoparte si citeste o carte, uite-te la o comedie americana proasta, nu mai pierde vremea cu lucruri din astea.
- Ei, hai. Sa nu-mi spui ca nu erai curioasa sa te uiti cand erai de varsta mea.
- Cand eram de varsta ta nu aveam nici televizor! Eheei, nu va mai lasa vremurile astea sa traiti imaginatia adevarata. Totul vi se pune pe tava, pana si asta...
- Hai ca am treaba, e deja opt juma si la 9 deschidem.
- Ce treaba ai?
- Sa vad ce-mi face echipa si daca au avut clienti ieri. Merge foarte bine restauratelul nostru, sa stii. Ai crede ca nu se mai cauta mancare autentic romaneasca, dar nu e asa.
- Serios? Bravo, mai mama. Daca iti cer, da-le. Dar fa-o din inima, asa cum te-am invatat de mic, auzi?
- Aud, mama, aud.

Comments