pe parcurs

- ei, dar stii foarte bine ca tineretea este data de varsta sufletului, nu de numarul de ani
- mai, da, dar stii si vorba aia cat se poate de reala ca 'you're not getting any younger'
- mda, o stiu dar ce sa fac? mi s-au schimbat prioritatile si sincer, nu sunt foarte convinsa ca primul set de prioritati era cel corect: prieten pe la 25 de ani, casa si familie pana in 30 si restul vine de la sine. mi-am facut scenariul asta acum 15 ani, cand lumea arata complet diferit de cum arata acum. aproape ca as spune ca e un scenariu vechi de o generatie.
- o fi facut el mai demult, dar oamenii raman oameni. indiferent de unde ajunge tehnica, umanitatea e tot acolo
- de acord. sunt in continuare al dracului de umana :) si cred ca incep sa bat in ingenuitate. pot spune cu mana pe inima ca sunt mult mai emotionala si usor impresionabila decat eram cand mi-am gandit acest scenariu. dar sa-ti mai spun ceva. ce am invatat de dinainte erei noastre si pana acum este adaptarea. este testul acid al propriului sine. si imi place la nebunie acest test, chiar daca la unele intrebari raspund cat se poate de gresit. asa invat
- iar teorii, citate de prin carti ... vorbeste si tu cu cuvintele tale
- sunt gandurile mele. asta cred. asta am devenit, nu am trait degeaba si am asimilat idei, concepte, moduri de viata ... asta sunt. si imi place cine sunt.
- lasa-ma sa ghicesc. iti place sa fii singura
- nu vorbeam de singuratate, ci de 'settling', de asezatul la casa ta. doua lucruri complet diferite
- iti place sau nu sa fii singura?
- nu, deloc. imi place sa pot fi singura cand am nevoie, dar nu, nu imi place sa fiu singura. imi doresc sa fiu acompaniata, insa nu e chiar asa de usor
- normal ca nu e usor daca nu iti propui ... caci, nu-i asa, te-ai 'adaptat' si iata ca acum firescul ti se pare greu
- firescul e subiectiv, stii bine. m-am intrebat la cumpana intre ani daca viata de familie este cu adevarat pentru mine
- si?
- imi doresc un copil, imi doresc sa nu il cresc singura, vreau weekenduri cu familia si plecat prin lume impreuna...dar nu-mi ajunge asta. pe de alta parte, daca toate astea nu mi se vor intampla, nu voi fi nefericita. nu pot jeli dupa maternitate pentru ca nu as sti ce pierd, deci e ok.
- si uite cum strugurii sunt acri
- ce ai cu mine?
- vreau sa iti faci odata si odata ordine in cap ... ca sa poti lasa in urma ce nu iti trebuie. nu esti fericita si ma doare sa tot vad asta
- sunt impacata. sunt ok cum sunt. nu-ti face griji
- imi fac. stii de ce?  pentru ca uiti sa iti securizezi nevoile de baza: siguranta, camin, companie, familie, apartenenta
- sa securizez? serios? tu te uiti in jur? esti un pic naiva, dar te iubesc chiar si pentru asta :). Stii in ce moment sunt eu acum? Cel in care ma focusez pe nevoile de autodescoperire, de influentare in bine a imprejurimilor mele, de a ma conecta cu oameni, de a impacta si mai presus de toate, de a intelege. Adica la varful piramidei nevoilor, nu mai sunt demult la cel de la baza.
- bullshit. iar din carti
- esti rautacioasa. nu e din carti.
- autodepasire la nici 34 de ani? iti spun eu in ce stadiu esti. al orgoliului in ascensiune. te iubesc de nu mai pot, dar ai grija sa nu te impiedici, e un drum foarte greu pentru ca nu lasa loc prieteniilor si nu are finalitate, e un drum continuu
- nu este orgoliu, draga mea, este doar un alt fel de a vedea lumea. nu trebuie sa gandim la fel.
- dar suntem la fel
- genetic, semanam cu totii, da. dar gandim diferit. si din gandirea asta se nasc oceane. scenariul construit cand eram mica era copia a ceea ce aveam atunci in jurul meu, nu concepeam alternative.
- a, si acum concepi?
- pastrandu-ma foarte selectiva, da
- adica acum ai alt scenariu dat de ce ai acum in jurul tau? si maine de ce vei avea atunci in jurul tau? cum vine asta pe limba oamenilor verticali care stiu ce vor de la viata?
- pai stii cum vine? vine ca eu imi aleg in mare masura ce am in jurul meu, deci eu aleg pe cine sa ma influenteze. criteriul: sa fie locuri noi, activitati noi si oameni mai destepti decat mine. faptul ca nu pot controla tot, din fericire, reprezinta 'eroarea' de pe tort, este minunatia care ma tine treaza, activa, aici.
- si care este ma rog, aceasta alternativa conceputa de tine?
- indiferent de ce, cu cine, unde, cand fac, sa iubesc!
- asta e alternativa ta?
- asta e alternativa mea

Comments