In timp

Tare frumoasa senzatia ca desi pleci, lasi in spate un loc in care iti doresti sa te intorci...

Am plecat zorita de un nemilos ceas care parca imi facea in ciuda:
-hai ca n-ai o viata sa faci dusul ala...imbraca-te o data si du-te la gara!
-dar mai vreau sa lenevesc...lasa-ma-n pace
-in timp ce tu o arzi aiurea the others are getting better at what they do
-ma bucur ca imi tii minte sfaturile :)
-pai nu de-aia mi le zici, ca sa le pui la pastrare la mine pentru cand te defocusezi si uiti de unde ai plecat?
-draga mea constiinta, you know too much
-i know only what you tell me

Asa ca mi-am ascultat ceasul si am ajuns pe peron la fix cat sa urc in tren din mers.
A avut dreptate.
Timpul nu trebuie pierdut.
Pentru ca daca faci asta, pierzi din tine...tu esti timpul, tu esti trecerea ta prin lume.

Comments